وب سایت شهرداری همت آباد


به پاس زحمات مهندس زروندی شهردار همت آباد در کمک به برگزاری دو دوره یادواره شهدا شهر همت آباد لوح تقدیری از طرف خانواده های محترم شهدا تهیه و به ایشان اهدا گردید و از زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمودند.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دومین یادواره شهدا شهر همت آباد امسال نیز برگزار گردید. و از خانواده های شهدا شهر همت آباد تجلیل و تقدیر شد. این مراسم با حضور امام جمعه محترم شهرستان،فرماندار محترم شهرستان و مدیران شهرستان در مسجد صاحب الزمان شهر همت آباد با شکوه برگزار شد.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هر ساله مراسم شیرخوارگان حسینی در مسجد صاحب الزمان شهر همت آباد با حضور بانوان روستاهای همجوار شهر همت آباد با شکوه خاصی برگزار می گردد.امسال نیز این مراسم با همکاری پایگاه بسیج خواهران ،حوزه مالک اشتر و شهرداری و شورای اسلامی شهر همت آباد با شکوه برگزار گردید

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از اجرای کامل بلوار امام رضا (ع) شهر همت آباد با توجه به نزدیک شدن به اول مهر و بازگشایی مدارس  شهرداری اقدام به خط کشی بلوارفرنگ آمیزی محل عبور عابرین پیاده و نصب علائم ترافیکی نمود

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم تجلیل از شوراهای اسلامی شهرهای فیروزه و همت آباد در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان فیروزه برگزار گردید و از شوراهای دور چهارم تجلیل شد.دراین مراسم مهندس زروندی شهردار همت آباد از زحمات اعضای شوراهای اسلامی دور چهارم  شهرهمت آباد تشکر نمودند و برای اعضای دور پنجم آرزوی توفیق نمودند.در ادامه آقای مهدی کرمانی نیز سخنرانی و گزارش کوتاهی از فعالیتهای انجام شده در دور چارم را عنوان نمودند. و در پایان اعضای شوراهای اسلامی شهرهای فیروزه و همت آباد سوگند نامه را قرائت نمودند.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 1 شهريور 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مهندس زروندی شهردار همت آباد در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه سخنرانی نمودند و خلاصه ای از عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر همت آباد را گزارش نمودند.

که در ادامه تصاویری از عملکرد به سمع نظر می رسد

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 30 مرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

خیریه موسی بن جعفر شهر همت آبادبا حضور مسئولین محترم و گرامی ( مهندس زروندی  شهردار همت اباد. جناب سروان زروندی فرمانده انتظامی بخش طاغنکوه.جناب آقای پورثابت بخشدار محترم طاغنکوه ، جناب سروان زروندی  جانشین ناحیه مقاومت بسیج و حاج اقای باقر نژاد،حاج احمد توزنده جانی و حاج فرهاد همت آبادی معتمدین شهر وجمعی از خانواده ها  افتتاح گردید.

شما عزیزان می توانید کمک های خود را به شماره کارت 6273811092460622 نزد بانک انصار واریز نمایید.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

فاز دوم بلوار امام رضا شهر همت آباد شامل جدول گذاری،زیرسازی و آسفالت اجرا گردید این پروژه که توسط پیمانکار در حال اجرا می باشد در دو لاین 10/5 متر سواره رو در حال اجرا می باشد و امید است تا در هفته دولت به بهره برداری کامل برسد.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 24 مرداد 1396برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به مناسبت هفته منابع طبیعی 70 جلدکتاب مرتبط با محیط زیست ومنابع طبیعی و 5 تابلو عکس از گونه های زیستی و جانوری بخش طاغنکوه شهرستان فیروزه به کتابخانه شهر همت آباد توسط رئیس اداره منابع طبیعی ،محیط زیست و فرهنگ وارشاد اسلامی اهداء  گردید.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 اسفند 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جلسه شورای ورزش شهرستان فیروزه در اداره ورزش و جوانان شهرستان فیروزه با حضور فرماندار محترم شهرستان فیروزه و بخشدارمحترم مرکزی و روسای هیئتهای ورزشی شهرستان فیروزه برگزار گردید.

در این جلسه حکم آقای مهندس زروندی شهردار همت آباد به عنوان رئیس هیئت سوارکاری شهرستان فیروزه که به امضای آقای نیکوئی رئیس هیئت سوارکاری استان رسیده بود توسط آفای صالحی فرماندار محترم شهرستان فیروزه اهدا و از زحمات مهندس زروندی تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکر است مهندس زروندی تا قبل از این به عنوان سرپرست هیئت سوارکاری شهرستان فیروزه مشغول فعالیت بودند و دو دوره مسابقات سوارکاری در پیست اسب سواری شهر همت آباد را برنامه ریزی و با شگوه خاصی برگزار نمودند.



نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 3 اسفند 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر کلنگ زنی اجرای فاز دوم بلوار امام رضا(ع)شهرهمت آباد وافتتاح کتابخانه شهرهمت آبادو رونمایی از کمپرسی خریداری شده توسط شهرداری همت آباد انجام شد.
مهندس زروندی شهردار همت آباد افزود فاز دوم بلوار امام رضا با اعتباری بالغ بر600میلیون تومان که به زودی جدول گذاری آیلندو زیرسازی وآسفالت انجام خواهدشدو کتابخانه شهرهمت آباد با اعتبارحدود15میلیون تومان وکمپرسی با اعتبار200میلیون تومان با مشارکت سازمان شهرداریها صورت پذیرفته است.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 18 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

دهمین جلسه شورای اداری شهرستان فیروزه در بخش طاغنکوه ومدرسه ثامن  شهر همت آباد برگزارگردید.این جلسه که با هدف از نزدیک آشنا شدن مدیران با مشکلات بخش طاغنکوه برگزار گردید تعدادی از مدیران ارائه گزارش نمودند که آقای مهندس زروندی شهردارهمت آباد نیز گزارشی از اقدامات در دست انجام و انجام شده را عنوان نمودند که مهمترین آن کلنگ زنی اجرای فاز دوم بلوار امام رضا (ع)، افتتاح کتابخانه مشارکتی در شهر همت آباد و انجام طرح های مطالعاتی آبهای سطحی و طرح هادی شهر همت آباد که در مرحله تصویب می باشد را عنوان نمودند.

این جلسه که به ریاست فرماندار محترم شهرستان فیروزه برگزار گردید امام جمعه محترم شهرستان وکلیه مدیران شهرستان حاضر بودند.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در پی حادثه ساختمان پلاسکو و به شهادت رسیدن جمعی از همکاران آتشنشانی شهرداری تهران جناب سرهنگ سهیل جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزه و همکارانشان با آتش نشانان شهرداری همت آباد دیدار نمودند و شهادت همکارانشان را به آنها تسلیت عرض نموده و با آنها ابراز همدردی نمودند.

 

 

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 5 بهمن 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پیام تسلیت مهندس زروندی شهردار همت آباد به مناسبت شهادت  تعدادی از آتش نشانان شهرداری تهران:
"شعله های سرکش و خشمگین و سوزان را فرو می نشانی با دنیایی از دلهره    همه روز و شبت را با آتش پنجه می افکني تا هیچ خانواده‌ای شبی را بی خانه پلک نبندد "
بدینوسیله شهادت مظلومانه تعدادی از آتش نشانان غيرتمند شهرداری تهران را در حادثه حریق ساختمان پلاسکو به خانواده های داغدارشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آتش نشانان شهید غفران الهی مسئلت دارم.                                                                                      

علی زروندی شهردار همت آباد



         

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 دی 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از پیگیریهای مهندس زروندی شهردار همت آباد یک دستگاه کمپرسی 6 چرخ از شرکت تیراژ دیزل با مشارکت سازمان شهرداریها ودهیاریهای کشور از محل سهمیه ماشین آلات شهرداریهای زیر 50 هزار نفر توسط  شهرداری همت آباد خریداری شد. وامید است با تکمیل ماشین آلات عمرانی  سطح خدمات رسامی به شهروندان بالا رود.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 8 دی 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مانور زلزله در شهرستان فیروزه همزمان با کل کشور در مدرسه کوثر شهر همت آباد برگزار گردیدوکلیه ادارت شهرستان فیروزه توان خود را در مقابله با حوادث غیر مترقبه به نمایش گذاشتند و درپایان آتش نشانی شهر همت آباد  وفیروزه آموزش مختصری در خصوص اطفاء حریق به دانش آموزان ومدیران دادند.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 16 آذر 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

روز بازار شهر همت آباد در روز شنبه هر هفته از جنب شهرداری همت آباد تا پاسگاه انتظامی طاغنکوه برگزار می گردد وحدود200 غرفه فروشنده اقدام به ارائه محصولات خود می نمایند امید می رود با توجه به مرکزیت شهرهمت آباد در بخش طاغنکوه این روز بازار از رونق بیشتری برخوردار گردد.

.

 

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 14 آذر 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم 28 صفر هرساله در شهرهمت آباد با دعوت از نزدیک به 20 روستا از بخش مرکزی وطاغنکوه برگزار می گردد.امسال نیز این مراسم که باتعزیه خوانی و زنجیری زنی همراه بود با حضور20 روستا برگزار گردید.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 9 آذر 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هرساله مراسم خطبه خوانی حضرت زینب (س) در مسجد صاحب الزمان شهر همت آباد برگزار می گردد.

امسال نیز این مراسم با حضور امام جمعه محترم شهرستان فیروزه،شهردار محترم شهرهمت آباد،فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزه،بخشدار محترم طاغنکوه  وبا همکاری حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر وشهرداری همت آباد و پایگاه بسیج خواهران در مسجد صاحب الزمان شهرهمت آباد برگزار گردید.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: سه شنبه 11 آبان 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی دانش آموزی شهرستان فیروزه درمقطع ابتدایی در مدرسه شهید چوبداری(وکیلی 26) شهر همت آبادانجام گرفت.

این مراسم که با حضور آقای پورثابت بخشدار طاغنکوه،آقای مهندس زروندی شهردار همت آباد ومسئولین اداره آموزش وپرورش شهرستان فیروزه و انجمن اولیاء مدرسه شهید چوبداری انجام گرفت. این المپیاد ابتدا در سطح شهرستان بعد از آن در سطح استانی وکشوری انجام خواهد گرفت.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 10 آبان 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

آقای دکتر گرمابی نماینده مردم شهرستانهای فیروزه ونیشابور درمجلس شورای اسلامی در شهرداری همت آباد حاضر ودیداری را با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرهمت آباد انجام دادند.

در این دیدار که آقای صالحی فرماندار محترم شهرستان فیروزه و آقای پورثابت بخشدار محترم طاغنکوه حضور داشتند آقای مهندس زروندی شهردارهمت آباد خلاصه ای از عملکرد  ومشکلات شهرداری از زمان ارتقای روستای همت آباد به شهر را بیان نمودند وهمچنین از ایشان خواستنددرخصوص فرسودگی شبکه آب شرب شهری ،کمک  قیر رایگان به شهرداری  وهمچنین کمک  در خصوص احداث پارک  وسوله زائر و ماشین آلات به شهرداری مساعدت لازم را انجام نمایند.

ودر پایان آقای دکتر گرمابی قول مساعدت و همکاری لازم را با شهرداری همت آباد جهت پیشرفت هرچه بهتر زادگاه خود را دادند.

شایان ذکر است شهر همت آباد زادگاه آقای دکتر گرمابی می باشد.

 

 

 

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: شنبه 8 آبان 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در روز سه شنبه مورخ 95/8/4 در محل شهرداری همت آباد با همکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان فیروزه جلسه درخصوص آموزش روانی آتش نشانان شهرداری همت آباد در مواجه با حوادث وبلایای طبیعی وغیر مترقبه برگزارگردید که کارشناس بهداشت ودرمان در زمینه های مختلف با آتش نشانان صحبت نمودند

 

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 5 آبان 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با روز ملی بزرگداشت حضرت علی اصغر در مسجد صاحب الزمان شهر همت آباد برگزار گردید

دراین مراسم آقای مهندس زروندی شهردار همت آباد و اعضای شورای اسلامی شهر همت آباد حضور داشتند.

 

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: شنبه 17 مهر 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

امروز به مناسبت هفته نیروی انتظامی از زحمات نیروی های انتظامی مستقر در بخش طاغنکوه شهرستان فیروزه تشکر وقدردانی به عمل آمد.

این مراسم  در پاسگاه انتظامی بخش طاغنکوه مستقر در شهر همت آبادبرگزار گردید و مسئولین ادارات مستقر در شهر همت آباد بخشدار محترم طاغنکوه آقای پورثابت ، شهردارمحترم شهرهمت آبادآقای مهندس زروندی ، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج آقای رحیم آبادی و شورای اسلامی شهرهمت آباد ومعتمدین شهر همت آباد با جناب سروان مرتضوی فرماندهی انتظامی بخش طاغنکوه دیدار نمودند و از زحمات آنها تشکر گردید.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 مهر 1395برچسب:نیروی انتظامی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

7مهر روز ملی آتش نشانی وخدمات ایمنی در شهرستان فیروزه برگزار گردید واز آتش نشانان شهرداریهای همت آباد و فیروزه تجلیل به عمل آمد.

این مراسم که با حضور فرماندار محترم شهرستان آقای صالحی و شهرداران شهرهای فیروزه و همت آباد واعضای شوراهای اسلامی شهرهای فیروزه وهمت آباد و دهیاران بخشهای مرکزی وطاغنکوه ودیگر مسئولین ادارات برگزار گردید از زحمات آتش نشانان تجلیل به عمل آمد وبه انان لوح تقدیر وهدایایی تقدیم گردید. وبعد از آن مانوری مشترک بین دو آتش نشانی همت آباد وفیروزه برگزار شد و آتش فرضی و خودرو دچار حریق شده را اطفا نمودند.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 7 مهر 1395برچسب:روز آتش نشان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

 

 

لینک ثبت سامانه سرشماری نفوس ومسکن

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 4 مهر 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

زنگ مهر   در مجتمعهای آموزشی شهرهمت آباد امسال نیز به صدا درآمد.زنگ مهر امسال به صورت نمادین درمدرسه شبانه روزی ثامن الائمه شهرهمت آباد و با حضور امام جمعه محترم شهرستان حجت الاالسلام فرخاری ،مدیرت آموزش وپرورش آقای دهنوی بخشدار محترم طاغنکوه آقای پورثابت ،شهردار محترم شهر همت آباد آقای مهندس زروندی ودیگرمسئولین ادارات شهرستان برگزار گردید وبه رسم یادبود به دانش آموزانی که از مقاطع پایین به این مدرسه آمده بودنددسته گل اهدا گردید. بدیهی است پنج مجتمع دبیرستان کوثر،فاطمه الزهرا،ثامن الائمه،مطهری ،راسخی وشهید چوبداری در شهر همت آباد واقع می باشند.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 4 مهر 1395برچسب:اول مهر,دسته گل, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مسابقات سوارکاری یادمان شهدای مدافع حرم در شهر همت آباد شهرستان فیروزه برگزار شد
شهردار همت آباد و رئیس هیات سوارکاری شهرستان فیروزه از برگزاری دومین دوره مسابقات سوارکاری یادمان شهدای مدافع حرم در روز سه شنبه 30 شهریورماه 95  دربخش طاغنکوه خبر داد .
علی زروندی گفت : این مسابقات در روز عید غدیرخم ساعت 3 بعدازظهر در محل پیست سوارکاری شهر همت آباد با رقابت سوارکاران در دو گروه اسبهای نرینه و مادیون در رشته یورقه برگزار شد که با رقابت دیدنی اسبها و سوارکاران همراه بود و در قسمت اسبهای نرینه آقای حسن زا ده به مقام قهرمانی دست یافت و آقایان زردکانلو و ترابی به مقامهای دوم و سوم رسیدند و در قسمت اسبهای مادیان آقای لطفی به مقام قهرمانی دست یافت و آقایان باقر نژاد و همت آبادی دوم و سوم شدند که به نفرات برتر حکم قهرمانی ، تندیس و جوایز نفیس اهداء شد .
وی افزود : از ین مسابقات آقایان پورثابت بخشدار طاغنکوه ، قائمی رئیس اداره ورزش و جوانان ، اقبالی شهردار فیروزه ، حصاری عضو شورای اسلامی فیروزه ، کرمانی رئیس شورای اسلام شهر همت آباد ، پارسا عضو شورای اسلامی شهر نیشابور و همچنین آقایان تقی پور و چکنه از خیرین ورزش دوست شهرستان دیدن نمودند .
همچنین آقای زروندی از زحمات نیروهای نظامی و انتظامی ، پرسنل شهرداری همت آباد ،نیروی مقاومت بسیج و شبکه بهداشت و درمان در برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر نمودند .

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 4 مهر 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 شهريور 1395برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

به اطلاع کلیه دوستداران می رساند دومین دوره مسابقات اسب دوانی شهرستان فیروزه یادمان شهدای مدافع حرم همزمان با عید سعید غدیر خم در روز سه شنبه 95/6/30 ساعت 14 در محل پیست اسب دوانی شهر همت آباد برگزار می گردد.

همچنین ثبت نام از سوار کاران از مورخ 20/6/95 لغایت 26/6/95 به مدت 7 روز بصورت حضوری درشهرداری همت آباد یا ازطریق سامانه پیامکی  30007650005403 با قید مشخصات سوارکار(نام ونام خانوادگی،کدملی،شماره تماس)وامشخصات اسب (نژاد،سن،جنسیت) انجام خواهد شد.ضمناًفرم درخواست و ثبت نام در پورتال شهرداری همت آباد به آدرس hematcity.lxb.ir  در دسترس می باشد، بدیهی است پس از اتمام زمان اعلامی ثبت نام متقاضیان امکان پذیر نمی باشد.

1-تنظیم جدول مسابقات در روز یکشنبه مورخ 28/6/95 انجام و جدول مسابقات به سوارکاران ابلاغ خواهدشد.

2-مسابقات در قسمت کورس به طول 1000متر برگزار خواهد شد.

3-هزینه ثبت نام هر سوارکار درمسابقات مبلغ 500/000 ريال می باشد که می بایست به شماره حساب 0110755921002 بنام هیئت سوارکاری شهرستان فیروزه ئاریز و فیش واریزی تحخویل هیئت گردد.

4-داشتن کارت بیمه ورزشی سال جاری جهت سوارکاری الزامی است

5-متقاضیان شرکت در مسابقات می توانند با شماره تماس  09151504763 سرپرست هیئت اسب سواری شهرستان جهت سوالات و هماهنگی لازم تماس حاصل نمایند.

لینک دانلود فرم درخواست

لینک دانلود فرم مشخصات

شرایط ثبت نام

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 17 شهريور 1395برچسب:اسب سورای- شهرهمت آباد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

هرساله مصادف با ولادت با سعادت ولی عصر حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان جشن بزرگی در شهر همت آباد با همکاری شهرداری همت آباد،حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر و پایگاه بسیج خواهران شهر همت آباد در مسجد صاحب الزمان برگزار می گردد

امسال نیز جشن باشکوهی با برنامه های شادی از قبیل مسابقه، و مولودی برگزار گردید و همچنین هدایایی با قرعه کشی به القاب حضرت مهدی (عج) اهدا گردیدو درپایان نور افشانی توسط شهرداری همت آباد انجام گرفت که شکوه خاصی به مراسم داد

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 2 خرداد 1395برچسب:جشن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جلسه صیانت از حقوق شهروندان امروز در دفتر آقای مهندس زروندی شهردار همت آباد وپرسنل شهرداری برگزار گردید ودر طی این جلسه چهار کمیته در همین راستا تشکیل شد که مقرر گردید مسئولین هر کمیته برنامه های خود را تا پایان اردیبهشت ماه جهت جمع بندی آماده ودر جلسه بعد ارائه نمایند

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 19 ارديبهشت 1395برچسب:صیانت,حقوق شهروندی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

در روز جهانی کار و کارگر در مراسمی در باغ نشاط شهرستان فیروزه و با حضور فرماندارمحترم شهرستان فیروزه و کارگران دو شهرداری همت آباد و فیروزه از کارگران شهرداریها تقدیر به عمل آمد و هدایا و لوح تقدیری به این عزیزان و زحمتکشان شهرداری ها تقدیم گردید.

عکس دست جمعی روز کارگر پرسنل شهرداری همت آباد وفیروزه

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: دو شنبه 13 ارديبهشت 1395برچسب:روزکارگر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مهندس زروندی شهردار همت آباد به همراه شورای اسلامی شهرهمت آبادوفرماندهی انتظامی بخش طاغنکوه و معاونت آموزشی آموزش و پرورش شهرستان فیروزه در روز بزرگداشت مقام معلم با مدیران مدارس شهر همت آباد دیدار کردند و روز معلم را به آنان تبریک عرض نمودند.

شایان ذکر است پنج مجتمع آموزشی دبیرستان کوثر،کارودانش فاطمه الزهرا، دبیرستان شهید مطهری،مدرسه شبانه روزی راسخی، دبیرستان ثامن الائمه و مدرسه ابتدایی شهید چوبداری در شهرهمت آباد واقع می باشند.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 12 ارديبهشت 1395برچسب:روزمعلم,شهرهمت آباد, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مراسم برگزاری همایش بزرگ روز شوراهای شهرستان فیروزه با حضور مسئولین و شوراهای شهر وروستای شهرستان فیروزه برگزار گردید

این همایش در سالن شهدای دانش آموز فیروزه برگزار گردید و بصورت نمادین به نمایندگانی از شوراهای هر بخش وشهر لوح تقدیر وهدایایی اهدا شد که آقای مهدی کرمانی ریاست شورای اسلامی شهر همت آباد این هدایا و لوح تقدیر را دریافت نموند

شایان ذکر است آماده سازی سالن همایش با همکاری دو شهراری همت آباد و فیروزه انجام گرفت

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: شنبه 11 ارديبهشت 1395برچسب:همایش,روز شوراها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

جلسه بررسی وضعیت اراضی ملی وبنیاد مسکن شهر همت آباد در روز یکشنبه 95/1/22در محل شهرداری همت آباد برگزارگردید.

این جلسه با حضور جناب آقای مهندس صالحی فرماندار محترم شهرستان فیروزه و روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری ، نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، نمایندگی راه وشهرسازی شهرستان فیروزه و اعضای محترم شورای اسلامی شهر همت آباد و مهندس زروندی شهردار همت آباد در شهرداری در خصوص وجود اراضی ملی و بنیاد مسکن در شهر همت آباد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 فروردين 1395برچسب:اراضی ملی, بنیادمسکن, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

مسابقات کشتی با چوخه گرماب روز جمعه 95/1/20 در روستای گرماب بخش طاغنکوه شهرستان فیروزه برگزار گردید .این مسابقات با حضور بیش از150 کشتی گیر از شهرهای مختلف استان هرساله به مناسبت بزرگداشت شهدای هسته ای و روز فناوری هسته ای برگزار می گردد.

شهرداری همت آباد نیز با اعزام خودرو آتش نشانی در هرچه با شکوه برگزار شدن این مسابقات نقش بسزایی داشت.

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: یک شنبه 22 فروردين 1395برچسب:کشتی,گرماب,شهرداری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

تیم فوتبال شهرداری همت آباد در مسابقات جام بزرگداشت شهدای مدافع حرم که در روستای سلیمانی برگزار گردید مقام اول را کسب نمود.

این مسابقات در ایام نوروز با حضور تیمهای مختلف از روستاهای بخش مرکزی و طاغنکوه شهرستان فیروزه در زمین خاکی روستای سلیمانی برگزار گردید که تیم فوتبال شهرداری شهر همت آباد توانست مقام اول را کسب نماید

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: پنج شنبه 19 فروردين 1395برچسب:فوتبال,شهدا,مدافع حرم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار                   يا مُدبِّرَ الليلِ و النَّهار
 
           يا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال                  حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال

با نگاهی امید بخش به آینده و بانگرشی نو مبتنی بر آموخته ها و اندوخته های حاصل از تجربیات گذشته پای در راه اهداف متعالی جهت شهروندان گذاشته ایم و در شروع سال جدید با استعانت از امام مهربانی ها حضرت رضا (ع) در شکوفایی پیشرفت و ساختن شهری زیبا جهت شهروندان عزیز گام می نهیم.

اینجانب حلول سال نو وبهار پر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی وتجدید حیات طبیعت می باشد را به تمام  عزیزان و همشهریان عزیز شهر همت آباد تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سر شار از برکت ومعنویت را از در گاه خداوند متعال و سبحان برای تمامی عزیزان مسئلت دارم.

علی زروندی شهردار همت آباد

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: چهار شنبه 26 اسفند 1394برچسب:پیام , شهردار, نوروز, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

پس از اجرای فاز اول بلوارامام رضا(ع) شهرهمت آبادوجدا نمودن مسیرهای رفت وبرگشت قسمتی از آن به دلیل وجود مشکلاتی آسفالت نگردیده بود که با نارضایتی هایی مواجه بود که پس از تلاشهای شهردار این دومسیر آسفالت گردیدو آسفالت جدید که پس از اجرای بلوار امام رضا (ع) انجام شده بود به آسفالت قدیم متصل گردید

 

نویسنده: امان آبادی ׀ تاریخ: جمعه 21 اسفند 1394برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , hematcity.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com